Monday, October 21, 2019

Vitamin Hati Isteri

Assalamualaikum
Sahabat cinta Saya
Abaikan pict
Hari ini saja cik cahaya Cari penyakit..
Hahahah
Pakai high heels 4inchi, Rabat blok 4 tingkat
Lama nau tinggai

Ok...
Hari ini Kita berbicara tentang vitamin Hati Isteri.
Isteri yang penuh dengan Rasa cinta
Jadi setiap Hari vitamin cinta perlu diambil
Agar setiap isi rumah dapat merasai nikmati Rasa cinta itu..

"Dia menetapkan kepada dirinya kasih sayang"
An'am, ayat 12

Rasa cinta sangat hebat Wahai ibu rumah
Sangat2 hebat sehingga ianya dapat menakluki watak seseorang hamba yang keras walaupun sekeras singa.

Beriman dengan kalimah Ar Rahman Dan Ar Rahim bukan semata dibibir sahabatku sayang.
Tapi sedaya upaya meniru segala sesuatu yang terkandung dalam makna ayat tersebut.

Susah Kan... Nak amalkan maksud kedua nama ini..ya sangat susah terutama bila dirasuk api kemarahan... jadi berdoalah..sepeti doa yg telah dikongsikan dalam buku Sulaiman Alkumayi

Ya Allah
Jadikan aku alat kasih-Mu
Di Mana Ada benci, maka kau izinkan aku menamankan cinta,
Di Mana Ada hati² terluka, biarkan aku menjadi penghibur
Di Mana Ada keraguan, biarkan aku memberi keyakinan
Di Mana Ada putus asa, izinkan diri ini menyebar Kan harapan,
Di Mana  Ada kesedihan biar aku berkongsi bahagia
Di.mana Ada kegelapan, biarkan aku memberi cahaya..

Semoga rumah Kita penuh dengan Kasih sayang Dan Cinta 



P/s:- ingat praktis pada yang halal..jgn dok guna ayat2 ini untuk yg Haram...
Macam2 isu skrg ini..kena bgtaw terang ²

Ok Salam sayang
😘

No comments: