Monday, June 2, 2014

JUNE datang lagi

Assalamualaikum
berhenti buat kerja sat..mencari ilham yang hilang setelah 4 hari tinggalkan dunia penulisan... menjaga anak bujang yang baru sahaja bersunat..Alhamdulillah Allah permudahkan segala urusan ...
ramai yang kata kesian kat anak kecik x tahu apa, sakit tak tahu cakap
jawapan saya dalam hati
KESIAN lagi kat anak bila dah besar dan tahu apa itu sakit dan fobia
Kesian lagi kat anak bila lambat untuk memahami agama
Rasulullah sunatkan cucunya seawal 7 hari pasti ada sebb sehingga kaum yahudi menjadikannya amalan mereka. kenapa kita mahu ikut adat yang dah tentu x ada kebaikkannya
semuanya terpulang pada setiap ibu dan ayah..kerana mereka yang mahu mendidik anak.. membentuk anak bukan org lain... so for me dengan lafaz Bismillahi rahmani Rahim...aku tawakal
semoga usaha aku ini memudahkan aku untuk mendidik penghuni syurga yang dipinjamkan kepada..
n so far terus terang aku bgtaw bahawa sangt mudah menjaganya..
******************************************************
ok now we turn to the entry's topic
yes June coming again thats me im getting older 1y agian hahahahha
so anyone should i list down what i dream for this caming besday?
hahahhaha
lets we see
yeahh KOKADI WRAP
macam yang kotun tahu aku nie mmg gila gendong mengendong nie
even anak dan 10 kilo pun dok gendong
aku dah try kokado wrap nie setiap kati BBW gathering 
mmg sangt best kain dia but...$$$ macam membazir la pulak
but kalau ada org nak hadiahkan ALHAMDULILLAH hahaha

jam tangan yang multi function
acceli bukan macam nie la gambar dia.. i try to find the axact pic but couldnt find it
jam tu aku nampak kat umah mak pengasuh anak aku
dia buat gubah hantaran
yang best pasal jam ni
dia boleh detect jantungnye rate
macam2 lagi la sebb ada magnet yang diletakkan pada nadi kan

hahahah.. ok stop berangan si kecik tu dah bangun....:-)

No comments: