Sunday, February 5, 2012

~ Allah bagi rezeki ..Allah bagi Ujian dan kepada Allah juga JAlan PenyelesaianNya~

Allahmdulillah rezeki Allah bagi sebab dapat bertukar walaupun lagi .........  bulan akan mengubah status cik kepada Puan ( the exact date tak boleh heboh di sini lagi...waittt ye para pembaca sekalian)......Alhamdulillah kerana dah 3 bulan hubungan yang dibina atas nama Allah...dan permulaan bagi mencari keredhaanNya

tapi masalahnye aku tersepit antara dua..MSSK n urusan penyerahan tugasan aku...clash la pulak... pening dah aku nak buat lagu mana...


masalah kedua... aku nak wat pembetulan... aku sebenarnye dapat TUKAQ ke SMK SERI BADONG laa... salah informer la pulak.... 20 minit to 30 minit gak la nak ke SP.. so nak cari umah area mana nie
aku sebenaqnye tak kisah dok area mana pun... n kalau boleh mmg xmau share ngn org sebab aku nak wat TUISYEN kat umah tu senang... sekurang2nye lepas duit sewa umah setiap bulan dah kira ok la kannn....
tapi tu la nak kena cari juga area yg strategik skit.. hurmmm mana mana nie...esok nak pergi n balik haru mana nak dan cari umah...huhuh...



YA Allah bantu la aku... permudahkan jalan ku...aminnn

No comments: